Dag 9 Derde dag in Anaula

26 februari 2012

Vandaag is het zondag en staat de rust centraal.

Bij het ontbijt zijn de groepen ingedeeld en wist iedereen waar hij of zij morgen zou stagelopen.
Na het ontbijt zijn we met de boot we kostgrond gaan bekijken en hebben we van Cordy weer wat uitleg gekregen over de bomen/planten. Vandaag is het heel erg warm en we zijn dan ook na een uur al weer terug gegaan naar ons Resort. Hier hebben velen gerust in hangmatten of in de zon, anderen gingen zitten onder het genot van een drankje of een boek en sommige koelde zich in het zwembad.
Enkele zijn de bossen ingegaan om apen te spotten en bananen te lokken...
Frans heeft vandaag een vriend boven de deur gehad, een grote vogelspin.

's Avonds gaan de meeste optijd naar bed om morgenvroeg 7:00 fris te zijn, om zo een goede stagedag tegemoet te gaan. Wat hebben we een fijne club zo hier in Suriname.

Groetjes,
Anouk en Ingrid

1. Opa en Oma Oprel:
    28 februari 2012
    We zijn helemaal in de gloria na al die goede berichten.
    De helft zit er al weer op. Misschien is de tweede helft nog
    leuker. Maar dat kan haast niet. Geniet er in ieder geval van.
    Liefs van Opa en Oma.
  2. elly en theo:
    28 februari 2012
    geniet er nog maar van daar het is zo voorbij leuk de foto,s /?is een vogel spin giftig groetjes
  3. Groep 6 Mariabasisschool:
    Hoi meneer Denis,

Maak er een mooi avontuur van.
    We hopen dat je daar lekker te eten krijgt en niet bang was van de vogelspin. We hopen dat je geen enge beesten meer tegen komt, zoals onze kevers.
    We missen jou, maar zijn nog aan het tekenen aan de kevers.

Veel plezier op de school waar je daar gaat stage lopen.
    We hopen dat het een leuke school is en dat de kinderen een beetje aardig zijn.

Groetjes Groep 6 van de Mariabasisschool.
  4. Jan en Saskia:
    28 februari 2012
    Wat zien jullie toch veel.Ik ben gewoon een beetje jaloers.
    Die vogelspin vind ik wat minder maar de rest vind ik geweldig.
    Dat jullie schoolgeld hebben opgehaald vind ik geweldig.
    Wat zullen die kinderen blij zijn.Geniet ernog maar van want het is zo voorbij. Groetjes Jan en Saskia
  5. Fam. Heijmans:
    28 februari 2012
    Hallo allemaal en vooral Rianne. Wat gaat de tijd toch snel! Hoe is het met je muggebulten? Wat een leuke ervaringen toch weer allemaal. Hebben jullie nu iets minder regen gehad? We horen wel. We blijven op de hoogte. Gr Marjan
  6. Rahel:
    28 februari 2012
    HI Loes! wat en leukke blog van jullie! Ik wens je veel plezier in Suriname een geniet de tijd.

Love Bis sis Rahel
  7. Karin van Tilburg-van Doren:
    29 februari 2012
    Geniet nog maar lekker even ! Hier is het momenteel mistig en druilerig...
    Wat een leuke verhalen van jullie allemaal...

Veel plezier en lieve groetjes...
  8. Friedeke & Lynette:
    Hoi Lindy, Annelie, Rianne en andere Surinamereizigers

Wat leuk om jullie avonturen weer te lezen! Het klinkt allemaal super leuk, als een onvergetelijke ervaring :D
    Hoe is de stagedag van vandaag geweest? Wij zijn erg benieuwd naar het onderwijs daar en wat jullie daarvan leren/ meenemen.
    Wij kijken uit naar jullie nieuwe berichten en blijven jullie volgen;) Nog heel veel plezier daar en tot snel!

Liefs Lynette en Friedeke
  9. Hennie en Hanneke:
    Hoi Lieke, Karly en de rest,

Wat een leuke berichten allemaal. Wat hebben jullie al veel gezien en beleefd. Onvergetelijk!! Geniet nog van de laatste dagen.
    Groetjes, Hennie en Hanneke
  10. Roland:
    Hoi allemaal!

Echt Super wat jullie daar allemaal beleven! Dit is wel iets waar ik jaloers van word. Geniet van de dagen dat jullie er nog zijn.

En Lindy, ik mis je en kan niet wachten tot je er weer bent Zondag.

Roland
  11. Klas 3G:
    1 maart 2012
    Hoi allemaal, en in het bijzonder Svenja, Monique, Anouk.

Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Zo te zien hebben jullie het erg naar jullie zin. Wel wat beter dan die lessen hier op de Kempel!!!!!!!!
    Geniet er nog even van...en vergeet niet een souvenir voor ons mee te brengen!

Veel liefs

Jullie klasgenootjes