Naam:
suriname12.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Wij zijn derdejaars studenten aan Hogeschool de Kempel in Helmond. Vorig jaar hebben we een college gehad over Suriname wat we allemaal erg interessant vonden. Na het college had je de keuze om je op te geven om ook daadwerkelijk een reis te gaan maken naar dit fantastische land. Er werd verteld dat er maar plaats was van een kleine groep. Degene die zich op hebben gegeven kun je vinden bij de foto's! Daar heeft iedereen een klein stukje geschreven en een foto van zichzelf erbij gevoegd. Zo heb je een goed idee wie we zijn. Verder hopen we allemaal dat jullie ons actief gaan volgen op deze blog en natuurlijk veel berichten achterlaat!

Over onze reis

Het doel van deze reis is om ons inzicht te geven in het leven in Suriname, waarbij natuurlijk ook wordt gekeken naar het onderwijs. Deze reis wordt mede-georiganiseerd door Suriname Holidays We zullen van alles gaan doen, zoals het bezichtigen een houten Kathedraal, rondleidingen door de stad Paramaribo, kaaimannen spotten en nog veel meer. Natuurlijk gaan we ook lessen geven aan de bevolking van kleine dorpen midden in het tropisch regenwoud. Benieuwd wat we nog meer gaan doen? Blijf deze blog dan volgen!

Bezochte landen

Wij hebben 1 land (1%) bezocht: