Dennis

13 februari 2012

Dennis

Deze foto werd gemaakt op 13 februari 2012.

1. Mart en Joke:
    17 februari 2012
    Ha die Dennis, heb een fijne tijd daar....we gaan deze site zéker volgen :-)
  2. lori:
    He Dennis,

Super vet een studiereisje naar Suriname. Wel spannend hoor, het is niet om de hoek. Heel veel plezier toegewenst en ik hoop dat je veel leert (feest ahum). Geniet er van!!!!!

groetjes Lori, Pieter en Revo
  3. chantal, karin en geert:
    17 februari 2012
    Ha dennis. Wij wensen jullie voor morgen een goede vlucht, geniet ervan. Wij zullen jullie reis vanuit een koud nederland volgen.
    ps Jean let op ons menneke.!!!
  4. Wim en Gipsy:
    Hallo Dennis en reisgenoten,

Baal je er niet ENORM van dat je de carnavalsoptocht op zondag moet missen??????
    Maar ................. ik kan me wél voorstellen dat
    de salsalessen leuker zijn dan de polonaise!!!!

GENIET van deze (studie?) reis !!!
    Groetjes, Wim en Gipsy uut ut piélhaazedôrp Rooy (venray)
  5. Susan en Fatih:
    Hee neefje!

Heel veel plezier in Suriname..

X SuuS&FaaT..
  6. Ine en Bert van Gent:
    Hallo Dennis,
    Hoezo studiereis? Ik ben deze reis pas nog tegengekomen bij "van der Valk reizen" . Vermaak je ouwe reus en genieten maar!
    Veel plezier,
    Ine en Bert
  7. Micky:
    18 februari 2012
    Hallo Dennis en gezelschap,Een goed begin gemaakt,op tijd vertrokken,hoop voor jullie ,dat de hele reis zo succesvol wordt en heel,veel plezier.Een goed herinnering kan niemand jullie ooit nog afnemen.Groet,Micky
  8. Antoine en Lenka:
    18 februari 2012
    Hey Dennis,

Wat leuk joh, maak er een leuke en leerzame reis van en we zullen proberen om je reis zoveel mogelijk te volgen vanuit Belgie.
    1 ding zal zeker zijn, je zult vaker de zon zien als wij, al is hier Ivanka natuurlijk het zonnetje in huis :-)
    Groetjes Antoine en Lenka
  9. chantal, karin en geert:
    19 februari 2012
    Ha Jonge

Veel plezier met de salsa vandaag.
    Denk maar dat het carnaval is.
    Dames genoeg daar.

groetjes papa.
  10. Mart en Joke:
    19 februari 2012

Fa ju reis waka?
    Hei....now ju de na zonnschijn kondre.
    Wan frak presirie!
    Ju sa kong baka nanga boeng furu kennis.

Mi winsi ju wan boeng ting dape!
    En ,,,swieti njnag daar.

Joke en Mart
  11. chantal, karin en geert:
    22 februari 2012
    Hallo Dennis,
    Begrijp uit het reisverslag en je sms dat je in de "goede boot" zat en inderdaad dolfijnen hebt gezien. Jammer dat het regent maar denk maar na regen komt zonneschijn. Wij gaan nu slapen (00.10uur) morgen weer werken, geniet nog van de avond. groetjes mama, papa en chantal.
  12. Ben, Elly, Stefan en Jeroen:
    23 februari 2012
    Heey Dennis,
    Heel veel plezier in Suriname! Dat lukt al aardig zo te lezen.
    Geniet ervan, ondanks de regen!
    En pas goed op jezelf en op elkaar.
    Groetjes van De Cuppies.
  13. chantal, karin en geert:
    23 februari 2012
    Hee dennis, Hoe was het uitzicht over het Brokopondomeer? Hebben de muggen je een beetje met rust gelaten? Heb je goed kunnen slapen? Nou vanavond lig je lekker in bed. Morgen op weg naar het Anaula Nature Resort. Geniet ervan. Maak maar veel foto's zodat ook wij er later ook van kunnen genieten. groetjes mama, papa en chantal.
  14. chantal, karin en geert:
    25 februari 2012
    Hoi dennis,
    Bosi en brasa uit Nederland. Ja hoor vandaag je kaart ontvangen. Even de betekenis opgezocht (kussen en omhelzingen uit Suriname). Ben benieuwd hoe het is in het Anaula Nature Resort en zijn dus benieuwd naar het volgende verslag. (Ver weg en toch dichtbij). Hier gaat alles zijn gangetje. groetjes mama/papa/chantal en van oma g en oma c.
  15. chantal, karin en geert:
    27 februari 2012
    Fijn dat jullie weer terug zijn in het hotel en op dit moment lekker zitten te eten.Voor straks lekker slapen. Ben benieuwd hoe het lesgeven is gegaan. Hopelijk is er nog tijd voor foto's of een reisverslag voor jullie weer verder moeten morgen. Wij zijn natuurlijk zeer benieuwd. Gelukkig is het weer omgeslagen en hebben jullie lekker zon. Hier was het vandaag 10 graden!!
    groetjes mama/papa en chantal.
  16. Dennis:
    27 februari 2012
    Hallo allemaal,

Ik wil jullie even bedanken voor de vele reacties. Nu ben ik weer even in het hotel en kan ik op internet. Morgen gaan we naar Galibi en daar gaan we schildpadden kijken en les geven. Vandaag heb ik ook les gegeven op een school in Anaula. Ik had daar groep 8 en 16 jarige in de klas. Op de school hadden ze ook te maken met demonen dit was best raar :P. Verder is het echt genieten het weer is ook helemaal opgeslagen en er is nu volop zon 35 graden..... Wat erg....:P

Over 3 dagen ben ik weer in Paramaribo en kan ik weer op de computer.

Dus tot over 3 dagen.

Groetjes aan iedereen van Dennis
  17. chantal, karin en geert:
    28 februari 2012
    Nou ben weer op de hoogte, heb de reisverslagen gelezen. Nu op naar Galibi. Sla maar veel gegevens op je "harde schijf" op zodat je veel kunt vertellen als je weer thuis bent.
    groetjes van ons allemaal.
  18. Antoine en Lenka:
    28 februari 2012
    Het Dennis, wat een belevenis maak je daar mee zeg, daar zul je straks nog uren en uren over kunnen vertellen.
    Probeer alle info die je krijgt te combineren met alle leuke dingen.....dat zal soms niet meevallen ;-)
    Groetjes en kom maar goed gebruind weer naar thuis straks :-)
    Antoine-Lenka en Ivanka
  19. chantal, karin en geert:
    1 maart 2012
    Hoi dennis,
    Ha weer terug op het honk. Nou geniet nog van de laatste
    dagen en we lezen nog wel of jullie zeeschildpadden hebben gezien.
    groetjes mama, papa en chantal.
  20. Opa en Oma:
    1 maart 2012
    Hoi Yvonne,
    Hier in Waalre gaat het gerucht dat jij gesolliciteerd heb in Paramaribo voor school juf.Zijn er nog meer met het zelfde idee uit jullie groep misschien!!! (grapje) we kunnen je niet missen.
    Nog een paar dagen voor jullie dan is het al weer voorbij
    Als wij de reisverslagen lezen,denken wij dat jullie zullen zeggen.
    Suriname een groen en kleurrijk land met vriendelijke mensen en veel verschillende culture Wij hebben genoten en geleerd van dit fantastisch land en deze reis.
    Welkom terug in Waalre om .te luisteren naar jullie verhalen.
    Groetjes en xxx van ons alle.
  21. chantal, karin en geert:
    2 maart 2012
    Ha dennis,
    Nog lekker even genieten van het mooie weer. Hier laat de zon nog op wachten (grijs). Misschien kun je wat zon in de koffer stoppen. Nog lekker shoppen en vanavond nog genieten. Morgen is alweer de laatste dag . Tot zondag.
  22. Mart en Joke:
    3 maart 2012
    Vandaag de dag van de terugreis....zou er veel geslapen worden in het vliegtuig?
    Morgen landen jullie in een Nederland wat zich opmaakt voor de lente.....tja 35 graden halen we hier niet...
    Allemaal weer welkom thuis :-)
  23. Wim en Gipsy:
    4 maart 2012
    Ha Dennis,

We hebben (ook) genoten van jouw avontuurlijke reis.
    Hoop dat je veel foto's hebt gemaakt!
    Dan schrijven wij ons bij deze in voor de "expositie paramaribo".

Enne ........ kunnen we nog salsalessen volgen ??!!

Maar effe serieus; dit heb je toch maar mooi meegenomen !!
    Om nooit meer te vergeten !!!!!

Groetjes, Wim & Gipsy