16 februari 2012

Anouk

Deze foto werd gemaakt op 16 februari 2012.

1. anita:
    16 februari 2012
    hey anouk
    en iedereen die mee gaat

goede reis en veel s6 daar in surinamen en geniet ervan

groetjes
    (tanteke)anita
  2. Lenie en Rob:
    17 februari 2012
    Hoi Anoek, terwijl wij morgen naar de optocht kijken vertrek jij lekker naar het zonnetje,dat ziet er beter uit. Nou veel plezier daar met z`n alle, wij zullen het allemaal volgen. groetjes lenie en rob
  3. Anouk:
    17 februari 2012
    Hoi tante Anita, tante Lenie en Rob,

Bedankt voor de leuke reacties.
    Ik ga er zeker van genieten!
    Ik hoop dat het weer hier wat beter is als ik terug kom.
    Tot gauw!

Groetjes Anouk
  4. Jan en Saskia:
    18 februari 2012
    Hoi Anouk.
    Wij wenswen jou en de rest heel veel plezier en geniet ervan
    Groetjes Jan en saskia
  5. Hanneke:
    18 februari 2012
    Hai Anouk

Je bent nu onderweg......
    Ik hoop dat je enkele unieke, onvergetelijke en leerzame dagen tegemoet gaat!
    Geniet er met volle teugen van!
    Laat als je terug bent de foto's maar zien in je mentorklasje.
    Groetjes van je mentor Hanneke.
  6. Jan en Saskia:
    Hoi Anouk.
    Hoe is het salsa dansen gegaan. Wat zullen jullie gelachen hebben.
    Je gaat morgen een tocht maken door het nationaal park en slapen in hangmatten dat is wat anders dan een bed.
    Ik hou de weblog en foto`s bij.
    Leuk dat we toch een beetje meereizen.
    Veel plezier geniet ervan.
    Groetjes Jan en Saskia
  7. Anouk:
    Hee allemaal!
    Na een lange vlucht, ben ik zaterdagavond veilig geland in Suriname. We zijn met 2 busjes naar ons hotel gebracht, ondertussen heel wat afgelachen! Hier aangekomen onze koffers in onze hotelkamers gezet, omgekleed en daarna meteen doorgegaan naar Zus en Zo waar we heerlijk hebben gegeten (pasta bolognese!). Ook maar weer op tijd naar bed gegaan omdat we de dag erop weer op tijd op moesten staan voor de standswandeling. De eerste (echte) dag hebben we dus gewandeld door het centrum van Paramaribo. Hierbij zijn wij in Fort Zeelandia en een synagoge geweest. Erg mooi om te zien. Daarna zijn we gaan zwemmen bij zwembad de Dolfijn. Meteen hier ook geluncht, frietjes en voor sommigen een frikandel erbij.
    's Avonds lekker gegeten bij een pannenkoekenrestaurant, hmmm! De volgende ochtend weer op tijd op want toen stond de boottocht op het programma. We hebben aangelegd bij New Amsterdam, waar je echt de historie van Suriname terug ziet. Oude kanonnen, bunkers, een tank en ook veel groen. Hierna verder gevaren naar plantage Rust en Werk. Hier hebben we in een Plantage-limo rondgereden en een kaaiman gespot! Ook hebben we die dag een Tapijtslang (wurgslang, niet dodelijk) gezien. Het bleek maar een klein slangetje te zijn, haha. Na de tocht over de plantage hebben we nog lekker gegeten, een indische rijsttafel stond op het menu, wel een beetje pittig allemaal, maar zeker lekker. Hierna vervolgden we de tocht weer per boot om dolfijnen te gaan spotten. Helaas hebben wij (20 studenten) deze niet gezien. Een paar andere op de speedboot van Cor hebben deze wel gezien. Erg jammer, maar misschien kunnen we ze vrijdag 2 maart alsnog zien wanneer een paar studenten nog een keer het water op mogen met de speedboot van Cor. Na de lange tocht op het water even uitgerust op onze hotelkamer. 's Avonds lekker patat gegeten en nog een cocktail gedronken met een groepje meiden. Vandaag zijn we op de fiets naar een hindoestaanse tempel geweest, prachtig om te zien. Hierna vervolgden we onze tocht per boot richting plantage Peperpot. Morgen staat de tocht naar Brownsberg (Natuurpark) op het programma. Hier verblijven wij 2 dagen en slapen wij 's nachts in hangmatten. Ik ben erg benieuwd hoe dit zal zijn.
    Tot nu toe veel regen gehad, gelukkig wel ook wat zon.
    Erg veel zin in de rest van het programma. Ik zal proberen jullie op de hoogte te houden, wanneer ik kan.
    Groetjes uit Paramaribo
  8. Jan en Saskia:
    Wat een vol programma.
    Jullie zien daar veel.
    Jammer dat het veel regent.
    Jammer dat je geen dolfijnen hebt gezien.
    groetjes Jan en Saskia
  9. Hanneke:
    22 februari 2012
    Leuk om dit allemaal mee te lezen hoor!
    Ik hoop dat jullie vanaf vandaag een droge tijd tegemoet gaan!
    Geniet (ondanks de regen) maar met volle teugen!
    En veel plezier ( of succes? want ik heb geen idee of jullie in de buitenlucht slapen, wat mij dooooooodeng lijkt) tijdens het slapen in de hangmatten!
    Geoetjes van Hanneke
  10. Anouk:
    24 februari 2012
    Hoi Hanneke,
    Gisteren hebben we een erg mooie dag gehad. Lekker veel zon gehad, ook goed verbrand meteen. Heerlijk gevaren op het Brokopondomeer, super mooi uitzicht! We hebben 1 nacht in hangmatten kunnen slapen, maar dat heb ik niet gedaan. Verder slapen we elke keer in bedden in hutjes of hotels.
    Ik ga zeker nog genieten en zal wanneer dit mogelijk is een keer een foto doormailen van het mooie uitzicht hier.
    Groetjes Anouk