Dag 7 Eerste dag in Anaula

24 februari 2012

Hee allemaal,

Om 10.00uur zijn we vol goede moed vertrokken naar Anaula.
Na 3 uur in de bus te hebben gezeten, hield de weg op.
We moesten verder per boot. Na nog een uur gevaren te hebben, kwamen we aan in het paradijs, Anaula. Mooie cabanas waar we mochten overnachten. Alles was erg goed geregeld. We konden continue water en sap bijvullen in een glas of flesje. We hebben lekker met z'n allen genoten van de lunch en hierna zijn de meesten gaan zwemmen in het zwembad. Sommigen zijn gaan relaxen in de hangmat, want ook deze waren er op Anaula genoeg.
Hierna kreeg je de optie om te gaan zwemmen in een stroomversnelling. Het grote gedeelte van de groep is hierheen geweest. Het was een natuurlijke wildwaterglijbaan.
's Avonds rijst met kip gegeten en op kaaimannenjacht geweest per boot. En ja hoor, deze hebben wij allemaal gezien, 2 stuks zelfs. Het is ons zelfs gelukt om hiervan foto's te maken, voor zover dit kan in het donker.
Hierna was het voor de meesten tijd om terug te gaan naar de cabanas waar sommigen genoten hebben van een ijskoude douche en hierna hun bed in zijn gedoken. Anderen hebben onder het genot van een drankje nog wat nagekletst bij de bar.

Een mooie dag met veel zon in Anaula en ja hoor, hierdoor zijn ook velen van ons verbrand, zelfs Jean heeft een mooie rode kleur opgedaan.

Groetjes van Ingrid en Anouk