6 februari 2012 - Helmond, Nederland

Ingrid

Deze foto werd gemaakt op 6 februari 2012 in Helmond, Nederland.

1. tante arda:
    16 februari 2012
    Ingrid,

Namens je familie uit Gemert.... een hele goeie reis! Veel plezier! We gaan jullie zeker volgen!

Tante Arda, Oom Peter, Anne, Bart, Koen en Duuk.
  2. Marion en paul:
    Hey zusje,

Heel veel plezier. Genieten! Ook wij blijven je volgen.

Kus Marion
  3. Oma:
    18 februari 2012
    Ha ingrid. Hopenlijk heb je een goede vlucht gehad. De optocht was mooi. Geniet ervan! Xxx papa en mama
  4. Eric:
    Hee Sgatje,

Heel veel plezier daar en heb er een hele leuke tijd. Maar met die hoedjes van jullie moet dit sowieso wel lukken:P

Xxx Kusz, Eric
  5. Oma:
    Ha ingrid.
    Heel veel plezier en heel veel liefs van mij.
    Groetjes oma
  6. Helmy:
    19 februari 2012
    Ha Evelien, was het een lange zit in het vliegtuig, maar dan krijg je ook wat. Geniet ervan, kijk ruik voel luister naar al die prachtige dingen die jullie gaan zien. Doe de gr. aan moniek en anouk. Een carn.val gr. van ons, doei ellemijn en Helmy.
  7. Math:
    19 februari 2012
    Hoi Evelien, hier een groet aan iedereen vanuit het Vlierdense. Mooie site van jullie !
    Het was fijn te horen dat de reis goed was gegaan en we zijn alweer benieuwd naar jullie volgend reisverslag op deze site.
    Geniet ervan de tijd vliegt !
    Kijk uit voor al "die Raymannen" ....

Groetjes van Math en Jack
  8. Ingrid:
    21 februari 2012
    Hee lieve volgers,

Hier is alles goed. Het weer is warm en ook nat. Veel regen helaas, maar gelukkig ook af en toe de zon. Foto's plaatsen gaat moeizaam en duurt erg lang. Vandaar dat die er niet (veel) op komen. Ook gaan we komende dagen veel op pad.. Brownsberg - Anaula dus zullen we geen of weinig berichten kunnen plaatsen.

Leuk om te zien wie mij volgt hierzo in Suriname.
    Laat af en toe een bericht achter zodat ik ook lekker kan genieten van wat er in Nederland gebeurt.

Groetjes en veel lees plezier... Ik ga weer lekker genieten..
    Ingrid

p.s. Vergeef mijn taal(typ)gebruik..
  9. Marion en paul:
    22 februari 2012
    Hey zusje,

We blijven je volgen hoor! Leuk om die verhalen te lezen.
    De carnaval is hier weer ten einde. De mensen lijken nu weer nuchter te worden. Ook de winkels gaan weer gewoon open.
    (Heb je overigens mijn mail ontvangen?)
    Volgend jaar weer carnaval, maar de reis die jullie maken ........
    Had ook wel mee willen gaan. Misschien toch nog maar een jaartje terug naar de kempel? ;)

Groetjes Marion en Paul
  10. mama van tjeerd en femke:
    26 februari 2012
    hey ingrid, wat leuk om je zo op de site te zien en jullie reis te volgen... de reis zal heel veel indrukken opdoen maar probeer zoveel mogelijk te genieten! veel plezier en heel veel groetjes uit mierlo de skippies
  11. Ingrid:
    Hallo,

Dag tweede moeder. Hier is goed ja, je zult de verhalen nog wel horen en foto's nog wel zien.
    En zus ik heb mail gelezen ja. Leuk!
    Maike: Ich habe es hier sehr gut. Warm aber auch viel regen. Sehr schön hier. Vielleicht kann deine mama das Niederländische ubersetzen. (entschuldigungen für meine slechtes deutsch! es ist jetzt 0:54) Ich gehe schlafen. H.D.G.D.L.

Weltrusten allemaal en tot snel! of in Nederland;)
  12. Marion en paul:
    28 februari 2012
    Hey ingrid, wat hebben jullie een leuk reisverslag geschreven. Nog veel plezier de komende dagen. Tot gauw! Marion en Paul
  13. Willy:
    Ha Ingrid,

Idd wat een leuke reisverslagen. Het is zo leuk te horen wat jullie allemaal meemaken. Iedereen vraagt hoe je het hebt daar in Suriname. Ik verwijs ze naar de site. Kunnen ze het allemaal lezen. Geniet er maar lekker van.

xxxx Mama
  14. Willy:
    28 februari 2012
    Je laptop staat weer klaar en is supersnel.
    groetjes van Ome Bennie.
  15. Ans:
    29 februari 2012
    Hey Ingrid,

Regelmatig kijk ik op jullie blog. Leuke foto's en reisverslagen. Geniet nog van de laatste dagen in Suriname.

Groetjes en tot volgende week in Mierlo!
  16. Willy:
    1 maart 2012
    Ha ingrid,
    Weer terug uit de rimboe?
    Geniet nog een paar dagen. Het is jammer genoeg zo voorbij!
    Groetjes papa en mama
  17. Ingrid:
    1 maart 2012
    Hee daar,

Hier is alles goed. Alleen veel muggenbeten. Weer terug uit Galibi en veel dieren gezien daar.
    Dank je wel ome Bennie. Ik hoop dat de kosten niet al te hoog zijn, want na deze vakantie heb ik niet veel meer over;)
    Tot zondag!
    xx