Loes

7 februari 2012

Hallo!
Mijn naam is Loes. Ik ben 22 jaar.
Ik heb erg veel zin om naar Suriname te gaan.
We gaan veel doen, en veel zien! Het worden 2 geweldige weken!
Wil je weten wat we allemaal uitspoken? Zorg dan dat je deze blog bijhoudt!!
Groetjes!

Loes

Deze foto werd gemaakt op 7 februari 2012.

1. Inge Baas:
    7 februari 2012
    Hey Loes...

Wij wensen jou en je mede reizigers een paar super leuke weken toe!! We volgen je..

Liefs van de Baasjes en kids + aanhang :-)
  2. Esther:
    8 februari 2012
    Hee Loes!
    Wij gaan zeker bijhouden wat jij allemaal uitspookt daar haha.
    We wensen je echt een super gave reis toe, geniet van elke dag en elk moment want het vliegt voorbij!! Enne, veel foto's maken he. Misschien herken ik nog plekken :P.
    We zijn super benieuwt hoe het gaat worden.
    Heel veel plezier met z'n allen!

Liefs, Esther en Stefan

P.S. Doe Suriname de groeten van ons :P
  3. Selina:
    17 februari 2012
    Veel plezier!!
  4. opa en oma v/d Schagt:
    18 februari 2012
    Hoy Loes, Hele fijne vacantie en heel veel plezier gewenst. wij zullen je volgen op de site. Dikke Knuffel van ons!!!
  5. Tine:
    Hoi lieverd,
    We hopen dat je, samen met de groep, een hele gave tijd zult hebben. En voor vandaag....gooi die heupen maar los :-)
    Dikke knuffel van ons allemaal xxxx
  6. Tine:
    19 februari 2012
    Hoe was de salsa? Wij kunnen wel weer een opfris cursus gebruiken!!!
    Hoe bevalt het eten?
    XXX
  7. Corrie:
    19 februari 2012
    Wat een gave reis,geniet van het ontdekken van Suriname.
  8. Tine:
    Hoi Loes,
    Leuk die updates op jullie sites. De foto's helpen ons een goed beeld te krijgen van jullie studiereis.
    Nog veel plezier, we "volgen" jullie op de voet.
    XXXX
  9. Bas:
    22 februari 2012
    eej eej meishje, eej dushi!

allesh lekkah daarsow?
    hebbie al "sheven gange rotti gegeteh"?

haha okee nu normaal:

Hoe is het daar, ik heb je mailtjes naar mama ook gelezen! Volgens mij ervaar je het net zo als ik Indonesie! Ik hoop dat je ook net zoveel lol en plezier hebt!

Heel veel plezier, succes en lol nog en tot snel (ler)

XXX
  10. Marlies en Peter:
    Hoi Loes.
    Jullie hebben al heel wat gedaan en gezien. Geniet er van.
    Als je thuis bent komen we een keer foto's kijken.

Liefs.
  11. audrey:
    24 februari 2012
    ola chica~!!!!!!
    hoop dat je t naar je zin hebt!
    nie te warm voor je??! ; ))

groetjes en veel plezier nog! geniet !!!!!!
  12. Tine:
    28 februari 2012
    Hoi Loes,
    Wat leuk om jullie verhalen te lezen en te zien dat jullie een geweldige tijd hebben. De foto's zijn ook erg mooi. Lukt het nog een beetje in die hete zon????
    Tot zondag.
    Liefs, mama
  13. Laurie:
    29 februari 2012
    Heel erg leuk om "met jullie mee te reizen"!!! Echt leuk om te lezen, heb alle berichten en foto's gekeken, en jullie maken wel echt enorm veel mee zeg!! Lijkt me tooooooch ook wel een gave reis;) zie jullie snel weer terug!!:) xxxxxx
  14. Corrie:
    1 maart 2012
    Hoi Loes,we volgen je reis,geniet van het bijzondere land.De tijd gaat snel.Goeie reis terug(nog even niet aan denken).
    Corrie
  15. Tine:
    1 maart 2012
    Lieve Loes, naar aanleiding van de SMS: ja ik houdt de blog ook bij!
    Hartstikke leuk om alles mee te kunen beleven. Veel plezier met shoppen en een goede, en vooral rustige, terugreis.
    Stiekum toch weer blij dat je terug bent a.s. zondag!
    We love you, Daddy
  16. Piepe:
    Hoi lieve Loes,

Ik was nieuwsgierig of ze met zo'n overload aan zon, gebruik maken van zonne-energie verkregen uit zonnecellen? Energie voor bijvoorbeeld een windmolentje of het opwarmen van water? Ben je zondag alweer thuis. Nog een stel leuke dagen toegewenst! Groetjes, tante Piepe
  17. Loes:
    hey

vandaag weer terug in paramaribo. Galibi was prachtig. we kwamen dinsdga aan in de regen,, helaas, toen was t niet zo mooi. schildpadden kijken is verlaat omdat het te stormachtig was. Daarna toch gegaan. zag er erg mooi uit!

woensdag lesdagje. samen met 3 andere hadden we 13 groep 4 kinderen... die allemaal 'ja juf' zeggen zodra je iets vraagt. erg lief! Taallesje gedaan. was leuk.

Gisteren avond culturele avond (lees blog --> yvon en ik geschreven)

Staan ook foto's op.

vandaag in Frankrijk geweest ;) (Frans Guyana.) De gevangenis bezocht, en de cel van pappion gezien! (volgens mij hoef ik t boek nu niet meer te lezen :P)

vanavond uit eten bij het pannekoekenhuis! En opn stap in de Havannah lounge. Mike is vandaag jarig!

Morgen dagje shoppen, en 's avonds afscheidsdinner bij zus&zo.

En zaterdag is het al weer de dag van vetrek,,

@ corrie en paul, bas, peter en marlies, audrey en laurie
    Thanks voor jullie berichtjes! het is hier prachtig. Wel warm, maar houdbaar. Vooral omdat het nog regentijd is, dus het regent veel! Dan valt het echt met bakken uit de lucht.
    Tot snel ! liefs,

Tante wie...????