Marieke

8 februari 2012

Marieke

Deze foto werd gemaakt op 8 februari 2012.

1. Omi:
    Hoi Marieke,
    Ik wens je een heel fijne tijd in Suriname en ik zal je volgen.
    Groetjes van Omi
  2. Bart:
    Hee meis,

Ik wil je heel veel plezier wensen, op deze unieke ervaring. Geniet van alles wat je om je heen ziet, en kom de 4e maar weer snel terug naar Nederland dan sta ik op je te wachten. xxx Bart
  3. Pap & Ingrid:
    16 februari 2012
    Hoi meisje, heel veel plezier en maak er een reis van om nooit te vergeten. X pap & Ingrid
  4. Anja:
    Heej lieverd,
    Veel plezier, kga je volgen, successs en dikke knuffel xxxxxx
  5. Marly:
    16 februari 2012
    Hee meisje, alvast heel veel plezier in Suriname, ook van ons mam en Joris. En maak heel veel foto's zodat je die daarna snel kunt laten zien.
    Geniet ervan !

Xxxx
  6. Opa en Oma Oprel:
    17 februari 2012
    Veel plezier in Suriname en heel veel zon.
    Ook Tinke en de anderen:Genieten!
    Opa en Oma Oprel
  7. Jorine:
    17 februari 2012
    Hee marieke. heel veel plezier en succes in suriname. x
  8. Daantje:
    17 februari 2012
    Hey Marieke, heel veel plezier en geniet van de prachtige reis-ervaringen die je gaat beleven..
  9. Je moeder:
    18 februari 2012
    Hey mijn muis, nog ff en je staat op de bodem van Suriname. Maak er een onvergetelijke ervaring van en mega veel foto's
    Dikke zoen je moeder en Harrald XXX
  10. Pap & Ingrid:
    19 februari 2012
    Hoi Marieke en de rest, is alles goed gegaan de heenreis? Hebben jullie een goede vlucht gehad? X pap & Ingrid
  11. Omi:
    20 februari 2012
    Hoi Marieke, ik ben heel benieuwd naar je eerste bevindingen. Ik houd de site in de gaten.
    Groetjes, Omi
  12. Jan & Toos:
    20 februari 2012
    Ha Marieke. Wij zijn heel benieuwd hoe jij het daar vindt en kunnen niet wachten iets van jullie belevenissen te lezen! Geniet van alles!!
    Groetjes, Jan Toos Bart Inge Rob en Mark
  13. Anja:
    Heey Mroekje,
    Hoe gaat ie, druk programaatje, veel zien en doen, geniet ervan he dikke kusss
  14. Je moeder:
    21 februari 2012
    Hey muis, leuk om de eerste verhalen te lezen. Nou genoeg van de Surinaamse regen en ga voor de 32 graden. Veel liefs en genieten meiden dikke knuffel ook voor Eline XXX je moeder
  15. Omi:
    21 februari 2012
    Jammer van die regen, maar zo te merken kan dat de pret niet drukken en het houdt vanzelf weer op hoor..... Jullie hebben al aardig wat gezien en misschien krijg je nog wel een tweede kans om dolfijnen te zien. Groetjes, Omi
  16. Daantje:
    21 februari 2012
    Hey Marieke, wat leuk om jullie reis hier te volgen. Vergeet de regen en geniet! Groetjes Monique en Daantje
  17. Caroline:
    22 februari 2012
    hee meis! wat leuk om alle verhalen te lezen, de meiden uit mijn klas die over 3 maanden naar Suriname gaan volgen jullie ook!;) wel balen van de regen daar, maar je krijgt wat je verdiend, dus krijg jij tenminste 1 droge dag!;) een hele dikke knuffel xxx Caroline
  18. Elien:
    23 februari 2012
    Hey Miek!
    Alles goed daar? Ik heb maar is alle verhaaltjes bij gelezen! Klinkt zeer goed! Wordt er stiekem jaloers van haha!
    Kom straks maar is langs met al je foto's, dan buurten we meteen een keertje bij!
    X Elien
  19. Omi:
    23 februari 2012
    Hoi Marieke, nog steeds regen, jammer, maar je bent natuurlijk ook wel weer gauw droog. Leuk verslag met dat A..B..C etc.
    Groetjes, Omi
  20. Je moeder:
    24 februari 2012
    Hey muis, het wordt als maar spannender, volgens mij stond dit niet in jullie reisprogramma. Ook dat is wel leuk als het niet helemaal gaat zoals het hoort. Als je het zo leest blijft de sfeer wel relaxed. En hoeveel muggen beten heb jij opgelopen (Tenminste de europese muggen zijn altijd dol op jou)??? Dikke knuffel lieverd. XXX je moeder en Harrald
  21. Frans en Coby:
    24 februari 2012
    Hallo Marieke,
    Helemaal geweldig dat je deze reis mee mag maken,
    wij hopen dat je een fantastische tijd hebt om nooit meer
    te vergeten. Heel veel plezier en groetjes xxx

Coby en Frans
  22. Omi:
    25 februari 2012
    Hoi Marieke, Wat een leuk verslag weer. Hopelijk heb je kunnen genieten van het "modderbad". En dan lekker schoondouchen onder de waterval, heerlijk toch? Alhoewel, het helpt niet veel als je dan weer door de modder naar beneden moet ;-).
    Groetjes en een knuffel, Omi
  23. Bart:
    25 februari 2012
    Hee lief,

Heb je gisteren nog kaaimannen gespot? Jullie maken echt wel hele stoere dingen mee! ben zo ongelooflijk benieuwd naar je verhalen en foto's ik denk dat ik de zondag niks hoef te vertellen denk dat je de oren van men kop af verteld:p maar dit vind ik wel leuk =D

Lief geniet nog van deze week, hopelijk met wat beter weer maar dat bederft jullie pret absoluut niet, gelukkig. Ik hoop snel weer iets van je te horen :P

Doei lief xxx
  24. Ilse, Geert, Lieke & Bram:
    26 februari 2012
    Heeej!!!!

Wat gaaf allemaal!!! Leuk om je zo bij te houden, geniet ervan!! de groetjes xxxx van ons!!!
  25. Pap & Ingrid:
    27 februari 2012
    Hoi Marieke waar blijven de verhalen en foto's, wij elke dag kijken maar er komt niks bij :)
    Veel plezier nog x pap & Ingrid
  26. Marieke:
    Hallo Allemaal,
    Wat een leuke reacties,, dank je wel =) het is hier echt heel super en we hebben de laatste dagen alleen maar zon, dus ik ben al lekker bruin =) de dagen dat we op de eilanden zitten en weg uit Paramaribo zijn, hebben we geen internet verbinding dus kunnen we ook geen blog berichten plaatsen die worden dan zo snel mogelijk erop gezet als we weer terug zijn. morgen vertrekken we weer voor 3 dagen naar Galbi, dus moeten jullie ook nog ff wahcten op de verhalen. Het is echt een super reis en ik geniet van elke minuut =) als ik eraan denk dat het over een week alweer voorbij is, vind ik dat echt niet gaaf, maar ja hoort erbij en vind het ook weer fijn om jullie weer terug te zien en mijn verhalen te komen vertellen en de foto's te laten zien. Vandaag heb ik les gegeven in groep 6 klas 4a. Pff het is hier heel anders en ik vond het best heftig, maar dat vertel ik thuis allemaal wel. de muggen vinden mij hier niet zo lekker gelukkig. (afkloppen) en ik heb nog maar 10 muggenbulten maar die zijn van de eerste dagen, deze zijn nu weg en ik heb er geen meer bij gekregen =) Ik ga nu gauw slapen want moet er morgen weer vroeg uit. Doeii xx Liefs marieke
  27. Pap & Ingrid:
    28 februari 2012
    Wat hebben jullie het leuk. Is te begrijpen dat je er nog niet weg wil. Maak er nog een paar mooie laatste dagen van daar. Dikke kus Pap & Ingrid :)
  28. Petri:
    28 februari 2012
    Gaaf, ik ben erg benieuwd naar je mega verhalen. De kaart is aangekomen afgelopen zaterdag. Bart komt morgenavond ff dus geef ik de kaart mee. Dag lieverd nog een paar hele fijne dagen in het mooie rustgevende Suriname. XXX je moeder en Harrald
  29. Eline:
    1 maart 2012
    Hee meissie!
    Kheb net ook even bij Eline iets geplaatst.. Hoe is het daar? Leuk om jullie zo een beetje te volgen =)
    Ben toch stiekem ook wel blij als jullie straks weer heel terug zijn!
    Geniet er nog van!
    Dikke kus, Eline
  30. Omi:
    2 maart 2012
    Hoi Marieke, fijn dat je het zo naar je zin hebt, Geniet nog maar van de laatste dagen daar. 'k Ben heel benieuwd naar jouw persoonlijke indrukken, maar die hoor ik wel als je weer thuis bent.
    Breng wat van de zon mee, want die laat zich hier nog niet al te veel zien..... Groetjes en een knuffel, Omi