Annelie

6 februari 2012 - Helmond, Nederland

Hallo allemaal!
Ik ben Annelie, ik ben 21 jaar en kom uit Someren. Over ruim een week verruilen wij het koude Nederland voor het zonnige en lekker warme Suriname! Dit jaar daardoor helaas geen carnaval, maar daar staat een ervaring tegenover om nooit meer te vergeten. Daar sla ik carnaval graag een keer voor over! Ik heb er erg veel zin in. :)
Ben jij benieuwd naar onze avonturen? Volg dan deze blog, zodat je op de hoogte blijft van wat wij daar allemaal zullen beleven.
Groetjes!

Annelie

Deze foto werd gemaakt op 6 februari 2012 in Helmond, Nederland.

1. Karin van Tilburg-van Doren:
    12 februari 2012
    Hee Annelie !

Superleuk dat je naar Suriname gaat ! Volgend jaar gewoon weer carnavallen, dat gaat toch wel door... Alvast heel veel plezier gewenst, lekker genieten en ook hopelijk nog wat leerzaams te beleven daar !

Lieve groetjes...
  2. Inge Berkers:
    13 februari 2012
    Hee Annelie!!!

Heel veel plezier in Suriname! Geniet ervan!

Liefs, Inge
  3. Sophie:
    18 februari 2012
    Annelie!

Veilig aangekomen en een goede reis gehad?
    Veel plezier (en succes;)) en geniet ervan!
    Ben benieuwd naar de verhalen;)

xxx
  4. Karin van Tilburg-van Doren:
    19 februari 2012
    Ik hoorde dat je goed bent aangekomen ! Ben benieuwd naar je verhalen de komende dagen...

Veel plezier !
  5. Annemieke Donkers:
    21 februari 2012
    Hee Annelie,

Eindelijk kunnen we lezen wat jullie de laatste dagen hebben meegemaakt. En dat was heel veel. Wel jammer dat jullie maandag veel regen hebben gehad, maar...na regen komt zonneschijn.
    Nog veel plezier!
  6. Janske:
    21 februari 2012
    wow... toch wel een beetje jaloers. Ben erg beniewd naar de volgende reisverhalen!
  7. Sophie:
    27 februari 2012
    Annelie!

ik zal je even updaten, hoewel je het wrs allemaal al weet;) Joan gaat naar het songfestival, haha! Je moet haar optreden echt terug kijken, ze is een indiaan :)
    verder heeft psv geluk gehad dat guidetti zn shirt uit trok en zo zijn 2e gele kaart kreeg vorige week, anders waren ze gekild! Maar helaas, ze wonnen toch..
    Het weer is hier nog steeds bagger, maar gelukkig hebben wij geen bergen met modder :| was dat niet doodeng :')?
    Ik geloof dat dat het weer was, ik vind het wel tijd worden voor een nieuw verhaaltje vanuit jullie;)
    geniet er nog van!
    xx
  8. Annemieke Donkers:
    28 februari 2012
    Hee Annelie,
    Wat hebben jullie het leuk gehad de laatste dagen. En eindelijk eens heel mooi weer. Het lesgeven zal ongetwijfeld anders zijn in Suriname dan in ons land. Wel interessant om mee te maken.
    Nog heel veel plezier deze week en geniet van de zeeschildpadden.
    Groetjes, mama
  9. Rob en Marjolein:
    29 februari 2012
    Hee Zus!

We hebben erg genoten van je reisverhalen. We maken ons wel een beetje zorgen om de zeeschildpadden na het lezen van je smsje. Maar we denken aan ze! ;)
    Verder heeft PSV gewoon terecht gewonnen, Sophie snapt er weer niet veel van ;p!

We missen je ontzettend. Gelukkig ben je weer bijna thuis!

Groetjes Rob en Marjolein xx