Mike

6 februari 2012 - Helmond, Nederland

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen! Mijn naam Mike van Bree en ik ben 21 jaar. Ik ben student op Hogeschool de Kempel. Wij gaan met de school een studiereis maken naar Suriname. Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven van al onze avonturen daar. Benieuwd wat we allemaal meemaken? Blijf deze blog dan volgen, en het is natuurlijk ook leuk voor ons om reacties te krijgen!
Groeten!

Mike

Deze foto werd gemaakt op 6 februari 2012 in Helmond, Nederland.

1. chantal, karin en geert:
    17 februari 2012
    Hoi Mike

Veel plezier en onspan effe, nu mag het.
    Leuke en goede blog gemaakt
    Veel plezier allemaal
  2. ellen vbree:
    18 februari 2012
    mike

fijne en gezellige vakantie
  3. de buren:
    19 februari 2012
    ha mike
    veel plezier, hopelijk is t niet te warm daar, we zullen aan je denken als we vandaag in de regen in de optocht in helmond lopen!

alaaf blie braaf
    grtjs joost en nicole
  4. Han van Bree:
    19 februari 2012
    En goed uit de veren gekomen. Vraagje hoe was het eten daar??

Veel cultuur opsnuiven daar, wij vatte er nog inne

5. Hennie:
    20 februari 2012
    Heeee Mike , ik hoor net dat je nog steeds in de kookpot zit maar dat je niet gekookt wordt met water maar met BIER!!!! en dat jij er nie uit wil....:)
  6. Trainert:
    Hoi mike,
    Vandaag is het d-day in de kantine en jij bent er niet bij :(. Maak er daar maar een kantine dagje van maar dan wel zonder kapsalon.
    Nog veel plezier en tot den derde.
    Groetjes van ons?!?!?!?
  7. Han van Bree:
    psv verloren met 3-0 az idem
    BARCA 5-1 (4x Messi 1x Xavi)
  8. Han van Bree:
    21 februari 2012
    En toch nog een hangmaatje gevonden????

De groeten (ook aan Dennis)

9. Han van Bree:
    22 februari 2012
    hoi mike
    heel veel plezier daar in de regen
    kun je voor mij een jonge kaaaiman meebrengen voor op het balkon
    dat vind oma heel leuk
    groetjes
    opa.
  10. ellen:
    24 februari 2012
    spannend om alles telezen,was weer een avontuur ,jammer van de regen maar maakt het alleen maar spanneder
    de komende dagen beter weer.....
  11. Rini en Jean:
    26 februari 2012
    Hoi mike word niet te bruin anders kennen we je niet meer terug als je thuis komt en geen kaaiman meebrengen maar hebben ze daar ook varkens ? Voor je weet wel !!! Nog veel plezier
  12. Angelina:
    26 februari 2012
    Hoi Mike,
    Het is leuk om zo alles een beetje te volgen wens je nog een paar mooie dagen!
    PSV heeft gewonnen met 3-2 tegen Feijenoord :)
    Groetjes
  13. ellen vbree:
    27 februari 2012
    Heey allemaal,

bedankt voor de reacties. Vandaag zijn we weer terug in het hotel na 4 dagen Anaula! Was erg mooi daar, veel kunnen rusten en vandaag ook les gegeven in een dorp waar demonen aanwezig zijn :p Morgen gaan we weer op pad naar Galibi voor 2 nachten en 3 dagen. Op mijn verjaardag komen we weer terug in het hotel dus zullen we er een skon fisje van maken!

Heb inmiddels al enkele aanbiedingen gekregen om hier te blijven maar het juiste aanbod zit er nog niet bij dus ik kom voor alsnog terug naar NL

Oh ja, het is hier inmiddels 35 graden... Ook vervelend...

Groeten allemaal!
  14. Peter, Anouk, Luc en Ellen:
    28 februari 2012
    Hoi Mike,

Wij zien wel dat het helemaal goed gaat komen met jou daar in Suriname. En 35 graden is niet verkeerd, wij moeten het met minder doen dus geniet er maar van.

Veel succes!!!

Groetjes,
    Peter, Anouk, Luc, Ellen
  15. de buren:
    hallo mike
    alvast gefeliciteerd met je verjaardag , wij drinken er hier wel eentje op jouw gezondheid
    veel plezier nog en een fijne dag morgen
    grtjs van joost nicole marjolein en jeroen
  16. Ellen:
    Hey mike

Als je dit leest,ben je weer in de bewoonde wereld
    Proficiat met je verjaardag en maak er nog skon dagen van

We bellen je nog.......;))))))))
  17. Hennie:
    Ollaaaa Mikieeee,
    Alvast proficiat met je verjaardag en voor straks met de terug reis geen bolletjes slikke he!!!!!!......:)
  18. Han van Bree:
    Ha Mike, 2x11, proficiat

Maak er maar un skon fisje van daar.

Tot zondag

19. Angelina:
    Hoi Mike
    Proficiat met je verjaardag en een fijne dag!!
    Groeten van "Ut Derde"
  20. chantal, karin en geert:
    Hallo Mike,
    Hiep Hiep Hoera. Er is er een jarig hoera hoera.
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Geniet nog van de laatste dagen en zie je zondag.
    groetjes Geert, Karin en Chantal
  21. Iris:
    1 maart 2012
    Lief broertje gefeliciteerd met je verjaardag. En geniet nog van de laatste dagen
    X Iris
  22. Peter, Anouk, Luc en Ellen:
    Hallo Mike,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Geniet van de dag en pak er daar maar een paar op je verjaardag.

Nog veel plezier daar en geniet er nog van.

Peter, Ellen, Anouk en Luc
  23. Rini en Jean:
    1 maart 2012
    Mike proficiat met je verjaardag en nog vele jaren en drink er maar een paar dan doen wij dat ook wel vanavond jean en rini
  24. Han van Bree:
    2 maart 2012
    En was jouw schildpad niet opgevoerd of was die van Dennis sneller dan hijzelf.

Nog 1 dagje genieten en dan terug. Er is een 100% controle op Schiphol dus e.e.a. zal wel ff duren.

Tot zondag

25. Ellen:
    3 maart 2012
    Hoi,
    De laatste dag in Suriname wat gaat de tijd vlug ,de foto waren leuk van de dierentuin ,was het les geven goed gegaan!

Een hele goeie vlucht, en geniet van de laatste dag,van de zon want hier is het grijs
    Groetjes. :-)))